Eidos: Nowe marki nie są tak ważne jak kilka lat temu
W rozmowie z serwisem Gamasutra D’Astous powiedział, iż postęp w branży wcale nie będzie wiązał się z wprowadzaniem na rynek nowych marek:Gry są coraz to bardziej skomplikowane: rzadko kiedy bazują wyłącznie na jednym czy dwóch schematach. Myślę, że właśnie to jest w stanie zastąpić potrzebę wymyślania nowych serii. Innowacje i nowe koncepcje są bardzo ważne, ale jeśli możliwe jest wprowadzenie nowości do istniejących już serii, to należy to robić - ludzie kupią je, ponieważ znają już markę.
D’Astous dodał, iż czasy, w których wydawcy walczyli o nowe marki po prostu przeminęły:
Pamiętam, iż w EA trzy, cztery lata temu najważniejsze było hasło: "musimy wprowadzać trzy nowe marki każdego roku".
Ponowne przedstawienie graczom serii Deus Ex i Thief, to prawie jak praca nad zupełnie nowymi grami, podchodzimy do tego tak samo. Przypominamy coś ze znanych i lubianych klasyków, ale nadając temu zupełnie nowy smak - podsumował.
Źródło:
Michał "Osti" Ostasz - gram.pl 2012-04-15 17:00:19